شاد شاد

که عشق آسان نمود اول...

1392/6/12 22:47
نویسنده : شادان
201 بازدید
اشتراک گذاری

بله!

افتاد مشکل ها!!!

البته من اسمشو مشکل نمیذارم... میگم حکمت الهی

شک ندارم حکمتی توی کاره.

فعلا جسم مادر آینده دچار اختلالاتی شده که بهش میگن سندروم تخمدان تنبل!

یه چیزی توی مایه های خودم... تخمدان جون، چی میشه با ما راه بیای و زرنگ بشی... کار کنی، تخمک آزاد کنی! واللا به خدا صواب داره!

امروز سونوگرافی بهم اینو گفت... فردا هم کلی آزمایش باید بدم.

خانم دکتر پریروز یه جوری گفت ریسکت بالاس، دلم ریخت!!! فک کردم کیست دارم قد هندونه!!!

لبخند

خب دیگه، فعلا باید این کیست های شبیه پوست مرغ رو رفع کنیم بعد بریم سراغ نی نی ...

توکل به خدایی که خودش هر وقت بخواد خلقتش رو در وجود من انجام میده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فرنوش مامان آنوشا
22 مهر 92 0:21
عزیز دلممممممممممم وبلاگ خوشگلتون مبارک

الهی به حق امام رمان پر بشه از خوشی و به زودی عکس موموشا جون و برام بزاری
قربونت بشم دوست خوبم

الهی قربون دعای قشنگت و دل مهربونت مامان آنوشا
بیتا66
12 آبان 92 17:59
صواب نه ثواب البته که حق با شماس
مصی مامی کیان
23 آبان 92 9:56
امروز روز عاشوراس از صمیم قلب واستون دعا می کنم که به مراد دلتون برسید مچکرم خانومی... خدا به شما و فرزند گلتون سلامتی بده
L-swfj89b3Fs8OMzoGqHJ7TQlr2i78ZJIQDHP_Yw4iI.
13 بهمن 92 10:46
سلام عزیزم عاشق وبلاگتو فضای زیباشم ایشالا زود زود یه نی نی خوشگل میاد تودلتو براش می نویسی نه ماه بعدم تند تند عکساشو میزاری بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاد شاد می باشد